Thursday, October 20, 2011

aku tackle kau?

Assalamualaikum para muslimin muslimat walau dimana korang berada, sama ada di dapur tengah masak, atau diatas katil tengah nak tido, kat kedai ke? ok,..mana-mana ja..korang suka. Hari ni, aku nak bercerita pulak pasal......pasal.......budak GILA? HAHA? gila? wadepakk men!

aiyyoyo.. Dalam facebook, meraka pong cakap camtu jugak? Malas tol la nak tackle.
Biar je dia tu. Kalau beri kat cacing dalam tanah tu, yang tengah main kat tepi longkang tu, grenti dieorang nak punya! Tak kan tolak punya!

Lagipun, aku malas tengok sikap dia yang dua tiga hari ni dah berupah dengan perfectually?


aku pong taktau nak cakap ape tah lagi ni. Tapi, aku dah tak suka kat dia!!
Aku benci kat dia! Sebab perangai dia tu.! ish4..mengucap aku tengok..
mengucap 7 hari 7 malam yoo! tengok perangai dia tu dah nak jadi macam BERUK??

****************tukar topic!*************
wow! cantik tak? mungkin ade serupa macam aku?
patung ni la yang seolah-olah idup tau tak?
aku pong cam tak caya jer patung ni...
tapi, time aku donlott tadi, aku takut la pulak tengok patong ni..

cantik tak?

patong ni la yang aku takut sikit tengok dOe!
tapi kiutt siot patong ni wehh!
okey la...aku nak tido sat g,...out dulu..bye..enjoy reading...
good night, wassalam.........................

No comments: