Sunday, December 11, 2011

Tengtang Kakak Ohsemm Ni..

Assalamualaikum para muslimin muslimat dimana sahaja mereka berada? korang teng buat apa? tengah baca entri aku? eiiit! kau tipu! sapa yang nak baca entri huduh aku  ni ar???

wow! tajuk kemain lagi,..intro aku ari ni, amacam? okey tak? tak ok kau pegi K.O la..eyy! aku gurau jerr..
Tengtang Kakak Ohsemm Ni..yang lain tak bukan ialah...jeng..jeng..jeng...akak UMIEARTOQIEMIE!! kahkahkah..apekejadah aku buat entri pasal dia? korang ape kes? suka ati aku la nak tulis ape pun..HAHA


semua orang tahu, yang dia sekarang ni kat Shah Alam..waaaa awat jauh sangat kak umie? obeh rindu akak..HAHA..siyesli, aku kan..kan..kan..peminat setia blog dia..(cewahh) aku selalu baca entri merapu dia..hehe..best tau!


sebenarnya..dia sama hometownmate dengan aku? HAHA...sama kampung..kat mane?? kat DARO la semestinya..aku terkejut+terkesima plusplusplus lagi,, sebab dia kat semenanjung terkenal weyhh. banyak fans dia kat blog nak jumpa kat dia..sedangkan kat sarawak ni, aku rasa tak da yang cakap nak jumpa dia. tapi, mungkin ade. mungkin aku tak tau kott?


betol ni. aku pun terkejut dengar. aku dah dok bertahun-tahun kenal kak umie ni, tak der la nak heboh sangat pasal kak umie kat Daro ni. mungkin tu rezeki dia nak terkenal kat dunia maya..baidawey tahniah lah kak umie ye. Dapat sambung study kat Shah Alam.


mesti best..mesti banyak fans yang nak jumpa dia..HAHA\kak umie ni memang ohsem! dia baru je post pasal dia jumpa Encik Tikus kat Shah Alam.:D aku rasa, Kak Umie la 1st time orang dari Daro yang terkenal kat blog. Orang daro lain mana ada terkenal sangat, kecuali aku? kahkahkah..akan mengikuti jejak akak umie.:D *perasannakmampos!

p/s: kalau kak umie ade tengok post aku ni, ape lah dia cakap ye? haha *habislha aku..:D
*sori jugak sebab curik gambar..

3 comments:

Lea Isnawi said...

oh sekampung dgn umie ke

Jom Makan said...

Waaaa cntiknya dier..hehe

Nrzlx said...

@ Lea Isnawi: ye, same kampung dgn kak umie..:) tak de la slalu sgt jumpe, jumpe pun jarang bertegur, sebab sy malu nak bertegur dgn kakak ohsem tu..haha


@MeeRole: a'a. cantikkan? memang bertuah org yang dapat, knape? berkenan ke?