Sunday, May 19, 2013

A Long Time Ago..

Assalamualaikum.. Hye people.. How are you? Long time no see right? Well.. I'm busy you know. 'a little bit la' :D This year I'll fight for my PMR.. Ohgoshhhhhh.. -.-

Okay, lupakan. Mentang-mentang lama dah tak berblog, pandai kecek london ye. Saya memang tengah sibuk.. Sibuk dok tiup2 keyboard netbook yang berdebu ni ha.. *fuuh fuuuuuuh* Wakakaka.
Acah je. Entah berapa bulan tak berblog. Saya pun tak tau la. Last saya berblog masa Julai 2012. Sekarang dahh Mei 2013... Ohhmyy. Tak kuasa den.




Nak cerita sikit. Kehidupan ni.. Ianya sangat sukar untuk ditempuhi. Walaupun ianya nampak senang, tapi.. Sesekali ada ujian yang mendatang untuk menghalang kita. Untuk melihat kesabaran dan ketabahan kita menempuhi hidup.. DIA tak pernah bagi ujian kat seseorang tu melampaui kemampuan kita. Sesusah manapun dugaan atau ujian tu, ingatlah.. Pasti ada penyelesaiannya.
Bak kata pepatah.. Hidup ni satu perlumbaan. Kalau kita kalah, kita akan jauh tersungkur daripada orang lain. Right? 

Saya rasa cerita saya ni sangat formal dan memboringkan kan? Memang tak da la orang yang sudi nak baca. Hai.. Nasib kau la labu. 

No comments: