Friday, October 18, 2013

3 Years Ago..

Once upon a time, there have a pretty lady at the small village name Zila. She is very pretty and clever person at the village. She is very famous because all people know her. She is very kind and politely also. She likes to help the other people that have trouble. And one day.. Bla bla bla.

Assalamualaikum dan salam sejahtera ! Hey hey you you i wanna be your girlfriend ! *Abaikan*
Berbalik kepada 'fairytales' kat atas tu, sebenarnya, tak da kena - mengena dengan apa yang akan saya sampaikan.

Aku rasa, lebih baik jadikan entri ini sebagai 'sayur campur' sebab aku nak cerita macam - macam kat entri kali ni. :)



Inilah yang dinamakan sebagai 'hitam putih kehidupan' *nampaknya malam ni aku nampak macam formal sangat kan?* Ekekeke.


Hari ni hari Jumaat, 18 Oktober 2013, aku dah mula balik dengan aktivi berblogging. Setelah sekian lama aku tak berblog. Aku pun baru je lepas habis berperang untuk PMR aku pada 2 Oktober yang lalu. Jadi, aku nak cerita sikit la apa yang aku dah lalui selama ni. *macam la aku ni dah berpuluh- puluh tahun dah hidup kan.* xD


Aku takut nak masuk tingkatan 4. Aku takut nak tengok result PMR aku nanti. Harap - harap dapat lulus dengan cemerlang and NO MORE E !


Berbalik kepada tajuk entri. 3 years ago. Iaitu dalam bahasa glamournya, 3 tahun yang lalu.
Pada tiga tahun yang lalu, umur aku 12 tahun. Masa tu aku ambik UPSR uollss. Korek punya korek, gali punya gali, timbus punya timbus blog cikgu Reen yang dulu - dulu tu, ade la terjumpa dengan gambar 3 tahun yang dulu. Okay... Here we go. !!!




Nampak tak gambar perempuan yang kat atas tu tadi? Tu la budak perempuan yang main tunjuk -tunjuk tanda nak cari gaduh tu.












*and last but no least*

Gambar kat atas tu.. Kalau nak cari aku.. tengok sebelah kanan anda.. Berdiri kat belakang.. Hujung sekali yang tudung ke depan tuh. Hahaha. Betapa comotnya diriku waktu itu. Waktu tu aku masih slim lagi. Ekeke.
Sekrang aku gemokkk. Ughhh. Hate this !

Sampai disini sahaja pertemuan kita pada kali ini. Kalau aku rajin, aku akan update entri baru selalu yea ! *auta je lebih. -,- *
Amigosss. Trimasss. Arigatosss gozaimassss. Have a nice night peeps!

No comments: