Sunday, December 8, 2013

Nurul Nadiah

Assalamualaikum halo-halo haiii. Well, today i'm gonna post something like ermm.. Ha ! About someone that for me, she is very kind and humble. She also a blogger.
Ok lupakan. Entah apa yang aku mengarut ni pun aku tak tahu la. Brbrbrbrbr.
Tadi, aku korek punya korek, gali punya gali, dapat lah jumpa balik blog dia yang cantik lagi aweseme. Cehh. Hihih. And... This is her blog! DreamLand Nadia .


Gambar yang atas tu pulak gambar dia. Aku ambik dari facebook. Ecece.
Comel dak? Ha.. Memang pun comel. 


*AL-KISAH*

Sebenarnya, ni la kawan tempat aku bercerita dan belajar tentang dunia blog dulu. Lama dah. Aku pun tak ingat bila. Tapi aku rasa tahun 2011 kut. Masa tu aku ni macam boleh dikatakan budak hingusan yang keluar hingus hijau dari hidung tu. HAHA. *pengotor*

*perenggan ke 2*    Aku dulu pun tak tahu macam mana aku boleh kenal dia, pastu, add facebook dia. Semuanya berlaku dalam sekelip mata je. *winkwink* *sambil kenyit-kenyitkan mata*

Comel kan?? HikHikHik

Dulu, *dulu lagiii. T____T* Dia pernah buat satu entry pasal aku. Waktu tu aku terharuu sangat. *sambil menangis keluar mutiara* Dia baik sangat. Layan kerenah aku. Dia sabar ajar aku cam mana nak hias blog. Sampailah sekarang, aku berjaya menghias blog aku sendiri ! *kembangkan hidong

Tapi bila korang tengok blog aku ni kan.. Nampak selekeh je. Aku malas nak hias sangat sebenarnya. Hmm. Sebab banyak dah berubah blog ni. Sampai aku pun nak muntah hijau tengok.


Macam aku cakap tadi, dia kan pernah buat entry pasal aku. Nak tengok ? Tekan sini!
Dia bercerita tentang aku. Pastu , dia cakap ''Sorry sebab takda gambar awak" Aku faham. Sebab zaman purbakala dulu, aku bukannya hingin sangat nak letak gambar dalam blog macam sekrang ni. Apatahlagi dalam facebook. Tu la susah kemain lagi nak cari. Hewhew


Aku nak cakap lost contact, tak jugak. Sebab kat facebook we're still friend okay ! Tapi tak mesra sangat macam dulu. Pepun , aku takkan lupakan jasa dia yang banyak tolong aku. *Weeee!!!* 

Dulu masa aku kenal dia, dia dah nak PMR. Jadi , dia pun kurang la bersosial kat laman sosial ni. Tu la pasal lama dah tak bertegur. Bytheway, walau pun dah nak hampir setahun berlalu dari tarikh keramat PMR dorang , Aku nak ucapkan tahniah sebab dia dapat 6A 2B . Aku harap dia dapat capai cita-cita dia. :)



Aku pun harap aku berjaya jugak dalam PMR tahun ni. Sebab tak lama lagi keputusan PMR akan keluar. *nebessss uollls* 


p/s: Nad, or Dyah, saya minta maaf sebab curi gambar awak dan letak dalam blog saya. Hehewww. Halalkan ye. ;)


2 comments:

dyahnadea said...

Thank you so much! love this entry.

Nrzlx said...

yup, ur welcome my dear ~ ;)