Saturday, March 1, 2014

Jari Menaip Apa yang Terbuku di Hati

Andai aku lebih mengenalimu daripada dia.. Pasti sekarang kita sudah mengecapi bahagia. Bahagia dalam rasa yang sebenar-benarnya. Aku tahu.. Kau dan aku mungkin tidak akan bersatu. Tapi percayalah. Takdir itu pastu ada. Jika engkau memang ditakdirka untukku.. Janganlah engkau menolak takdir. Tiada sesiapa yang boleh terlepas daripada takdir kecuali dengan izin-Nya. Aku tahu. Aku bukanlah apa yang engkau idam-idamkan. Aku tahu. Aku hanya seorang yang menggunakan sneakers tetapi dia menggunakan high heels. Aku tahu. Aku tidak sama taraf dengannya. Siapalah aku dimatamu? Aku hanya insan yang lemah. Yang tidak berdaya dan tidak punya apa-apa.

Fuuhhh~~ entah apa yang aku taip pepagi buta ni? Hahaha.. Ini semua poyo. Merapu semata mata. Harap maklum.

No comments: